Fishing.

                         Mój mąż jest wędkarzem. Mój tata jest wędkarzem. Mój brat jest wędkarzem.Mój teść jest wędkarzem. Szwagier nr1 i szwagier nr2 też są wędkarzami....Nie muszę zatem tłumaczyć,że Borys ma to w genach? Niewiedząc dlaczego damska część rodziny uważa to za "wadę" genetyczną hmmm...
Tak więc nastał w końcu ten dzień,gdzie moje nadzieje,że chociaż mój syn nie będzie przy stole rozmawiał na temat zawodów karpiowych,zanęt,sygnalizatorów,tandembaitsów,foxów i tych wszystkich innych nazw przypominających nazwy nowych smaków zupek vifon , trzeba było w końcu się z tym pogodzić. I JUŻ.
Pojechaliśmy na ryby...
                         Co prawda kaloszy nie mieliśmy,ale było na tyle sucho , że trampki w pełni spełniły swoje zadanie. Ponieważ było trochę chłodno,wzieliśmy ze sobą kurtkę o której pisałam we wczesniejszym poście i bluzę z czachą;] Czacha to podstawa! Zdecydowanie kolor czerwony  i czachy królują w szafie Borysa;]
                          Na dół wybraliśmy jeansowe spodnie z szelkami.Jeśli chodzi o szeki to jesteśmy zdecydowanie na tak. Są bardzo wygodne,bo z cienkiego jeansu a szelki dodają odrobinę oldschoolowego looku;]





Pomimo długiego wędkowania Borys wciąż był niezniszczalny dlatego obowiązkowo wybraliśmy się na spacer...






Ku naszemu zaskoczeniu na moście była również Julia Nessa 
Borys podglądal ukradkiem i przy okazji załapał się na małą sesję!;]
Panu fotografowi dziękujęmy za przesłane zdjęcia a wszystkich naszych czyteników zapraszamy do obejrzenia bloga Julia-Nessa♥



Czapka H&M
Chusta Reserved
Bluza H&M
Spodnie H&M
Buty H&M

3 komentarze:

  1. Zakochalam sie! I w malym modelu i w jego sytlizacji!! świetna robota mamuska.. bede sledzic bloga i modowe nowinki bo nie sztuka kupic drogie ciuchy ale sztuka jest kupic jakies "zwyczajne" i je ze soba zestawic w taki sposob ze az oczu od modela oderwac nie idzie!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie cala stylizacja a najbardziej bluzka z czacha i dzinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. weszłam z nadzieją na ponowne obejrzenie super stylizacji i się nie zawiodłam :) koniecznie muszę polecić moim znajomym ten blog :)

    OdpowiedzUsuń