Nobody can't stop me!

                         Witamy się pourlopowo nowym postem i nowymi kąskami!;]Stwierdziłam, że nie ma na co czekać więc zaczynamy z grubej rury! Tuż przed wyjazdem na urlop wybrałam się na łowy do Secondhandu;] Buszujecie czasem? Jeśli nie to uwierzcie mi, że na prawdę warto,bo można upolować niezłe kąski!I co? I kolejny raz się nie zawiodłam!Oprócz dwóch prześlicznych sukienek z River Island i genialnej torebeczki od Gucci w moje ręce wpadły też jeansowe,krótkie spodenki,idealne dla Borysa! I to z firmy Ralph Lauren w 100% vintage;] Kąsek! Mega kąsek! Kocham KĄSKI!!!Nic tylko uczcić to nowym postem! A gdzie go upolowałam? Ha! Kochani w secondhandzie La Tina ;] Najlepszy ciucholand w Poznaniu! Z całego serca mogę polecić,bo jest wybór,jest jakość,jest moc! I nawet kanarka mają!;D
                         Ok spodenki mam,są świetne i co do tego? Jak to co? Bandamka,trampki, okulary jak Blues Brothers i jazda!!! Bandamkę można nosić na różne sposoby na ręce, na głowie,na szyi...Na szyję za ciepło,na ręce Borys nie lubi a na głowie? Spoko. Jako Pin Up Man wyglądał wręcz rozkosznie;D Odpuściłam...pytanie mojej przyjaciółki czy wszystko ze mną w porządku po tym jak zobaczyła różowe paznokcie u stóp ...Borysa,dało mi do myślenia hmmm No ale co miałam zrobić jak chciał??Mama sobie malowała to on też chce! No więc pomalowałam...tylko te duże;] Od razu jakie dziecko szczęśliwe;p A jakie było jego ździwienie jak tata nie chciał;( Nie zna się...taki kolor mówię Wam! Neon! A on nie chciał! Ehhh brak słów...
                         Wracając do bandamki.Koniec końców zaczepiliśmy za szlufkę i tez wyszło fajnie;] Trampki już znacie.Okularki i czapkę Borys sam sobie wybrał;] A bluzeczkę udało nam się upolować w internecie,od razu wpadła mi w oko;]
                         Teraz kilka słów wyjaśnienia! Fotki robimy telefonem,także proszę o wyrozumiałość.Jeśli z tego powodu stwierdzicie, że nie jesteśmy blogerami z prawdziwego zdarzenia to będziemy ich robić jeszcze więcej;] Na złość;] Nogi Borysa nie są brudne! Są tylko niefortunnie opalone i tak brudno wyszły na zdjęciach;) Borys ma 2 lata . Spróbujcie uchwycić na fotce dwulatka;]W ogóle spróbujcie go uchwycić. Powodzenia! ;D

 A teraz zapraszam do oglądania!









        Spodnie- secondhand La Tina
Bluzka- Converse
Trampki- H&M
Czapka- H&M
Okulary-H&M
Bandamka- Allegro









2 komentarze:

  1. MEGA! MEGA! MEGA! mój klimat ;P a Borys wygląda PRZEMEGABOSKO! Co do secondhandow to jestesmy jak najbardziej na TAK a polecany przez Ciebie chetnie odwiedzimy przy nastepnym pobycie w poznaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny radosny maluch i super ubrany :-)

    OdpowiedzUsuń